onsdag 21 januari 2015

Vad jag inte gör

Jag vill inte vara orolig. Jag är inte bra på att resa. Jag stannar inte hemma imorgon. Jag har inte lärt mig hur man tar det lugnt och tänker på ingenting. Jag förstår inte bloggare som väljer att göra reklam för alkohol. Jag somnar inte så lätt. Jag har inte glömt det som är viktigt att komma ihåg. Jag har inte heller glömt det som jag borde glömma bort. Jag tycker inte om medaljongmönster. Jag äter inte fisk. Jag stiger inte upp tidigt om jag själv får välja. Jag läser inte chick-lit. Jag sitter inte tyst. Jag har inte ont av mitt diskbråck längre. Nästan.

Jag har inte det så här i köket längre, men det kan vara trevligt att spana in ändå!


Blev inspirerad av Onekligen!

1 kommentar:

Bellas Lantliv sa...

Onekligen en hel del du inte gör. :-)