torsdag 27 november 2014

Att mysa till det


Jag kan inte säga att jag har en universallösning på hur man överlever mörker, vinter och minusgrader. Men eftersom hela sommaren gick åt till att ha ont, ont, ont och när det nu är vinter och jag inte har ont längre, ja då börjar man tycka lite mer om vinter.

Helgen befann jag mig i ett pysselrus som jag inte upplevt på säkert ett halvår. Och då tycker jag inte att man ska neka sig själv att ta fram julpiffet. Som till exempel att bygga ihop en liten stad, komplett med stjärna ovanför!

Sedan hjälper det väldigt mycket att tända levande ljus, bädda ner sig i sängen och kolla på film!


5 kommentarer:

Annica sa...

Vilken fin julstad!
Ha det gott i film-soffan! :)

Kram
Annica

Halmhatt och mamelucker sa...

Pysselrus det måste vara det ultimata tillståndet if you ask me :) Bra ord! Tack och god natt!
Annika

Anci sa...

Jag gillar dina lilla stad med stjärnan !

Kramar
Anci

Anonym sa...

Roligt att du är igång med pysslandet igen. Fint med många hus tillsammans!

Lena sa...

Fin julstad. Hoppas pysselruset håller i sig. Gillar att se allt fint du gör.