fredag 13 december 2013

Jag kan välja att skriva om precis vad jag vill

Föreställ er följande:

En dansande Fröken Fräken (om det nu vore så att jag hade rytmen i blodet) som skuttade fram i krumsprång (om det inte vore så att det först regnat, sedan blivit minusgrader) med en magnifik rumsgran som absolut måste med hem eftersom den såg så ensam ut (om det nu inte vore så att den egentligen hade typ 15 kompisar och egentligen var svindyr) och en påse klappar i andra handen (om det nu inte vore så att alla så kallade klappar egentligen var till mig) helt yr av extas (om det nu inte vore så att jag är ganska trött) av att det äntligen är helg (ja för man har ju jobbat hela två dagar denna vecka).

Då skulle ni verkligen se något!

Ja, den här söta pallen är också något att se. En av de senaste loppisfynden, och tycks vara hemsnickrad.

1 kommentar:

LissenTo sa...

Såg dej framför mej dansa och allt annat, men till slut sjunka ner i soffan. Ligger du där nu?
Söt pall förresten

Trevlig helg // Lissen