tisdag 11 juni 2013

Suuuuuurpriiiise..!

Jag vet alldeles bestämt att mitt kök inte såg ut såhär i morse.

 
 Men hey, jag har ju fått en minimalistisk vitsvart matta fasttejpad på golvet.
Och det finns helt outnyttjade förvaringsytor där ovanpå skåpet!
 


Och så luftigt det blir när man sliter ut en fläkt och lite överskåp.
(Hoppas den där lådkonstruktionen ovanför fönstret åker väck dock) 
Den där laxrosa färgen på väggen är väl för läcker?
Dessa bilder är faktiskt ganska förskönande jämfört med verkligheten,
för gissa hur smutsigt det var överallt på golv och bänkar....

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Kan tänka mig hur skitigt det var. Har ju varit med om en köksrenovering...
Kul att se ditt kök i lite mer helhetsperspektiv!:)
Kram

Bella sa...

Kul med köksrenovering!! Även om det är galen smutsigt bakom när man börjar riva :)

Lycka till med renoveringen!

Kram Bella

Jo sa...

Uj, det är inte kul att leva mitt i renoveringsstök. Men du får fokusera på att du iaf inte gör själva renoveringsjobbet själv. Det står ju någon annan för och det är ju bra! :)