fredag 23 september 2011

Förändringar

Nu känner jag mig helt klart bättre!
Det märks på det faktum att jag stör mig på allt här hemma, vill rensa ut, göra om och tömma alla skåp. Jag har legat och tittat på samma vy alltför länge liksom.

Det kan också vara en följd av att det fortfarande regnar, är bara +6 grader och att det snart är oktober. Och vi vet ju alla vad som händer när oktober dyker upp. Helt plötsligt kan det börja komma sådan där otäck snö! Inte går det att spraya saker heller.

Fast, just ja. Jag skulle ju egentligen önska er alla en trevlig helg. Oops.
Jag ska till mitt favoritfyndarställe som har extraöppet i helgen!


14 kommentarer:

Hanna sa...

Så fina bilder.
Jag är också inne i en rensa period och förändring.
Kram
Hanna

Grodmamman sa...

Jag är också sugen på att rensa och röja här hemma! Vet bara inte i vilken ände jag ska börja...
Har så många idéer på förändringar här hemma, men det krävs en tjockare plånbok och en hjälpsam make till en del av dem. En del tänker jag fixa själv och jag är övertygad om att det kommer att bli jätte bra. Måste bara få maken att fixa ett golv först...
Ha en underbar helg!
Kram

White cotton grass sa...

Här har vi redan fått en liten dos av snöblandat regn...

önskar dig en trevlig helg!

kram
helena

Maria sa...

Vilka härliga bilder. Ja att man kommer i rökartagen brukar vara ett friskhetstecken. Önskar dig en fin helg, kram Maria

HannasHörna sa...

Hej! Det känns som det hör hösten till...rensa, motionera, äta nyttig mat:) ha en go helg!

annashusidingtuna sa...

Hej!
vad skönt att höra att du mår bättre!
ha en trevlig helg.
Kram Anna

Elin sa...

Hej!

Jag är ALLTID inne i en röja och rensaperiod. Tills jag påbörjar vill säga...där tappas lusten någonstans på vägen och allt rat blir liggande på golvet i stället för i skåpen, så ligger det där tills nån trycket in et i skåpen igen...

Trevlig helg!

Livet på Vestergård sa...

Så fina foton! Hoppas att du hittar fina fynd på ditt fyndställe. Regnet det bara öser ner så man kan behöva något som piggar upp!
Kram Kicki

♥ Pia... sa...

Hej hopp du:) vackra bilder.....ha de gött..kram..Pia

Felix sa...

Vackra bilder! Här har solen lyst hela dagen och inte en enda regndroppe har fallit... Det kan gott fortsätta vara sol och runt 15 plusgrader ett tag till! Åtminstone hela oktober också...

Hösthälsningar
Elisabet

Ninnis sa...

Samma här...bara regn...ganska less. Och hos mig har det också börjat ändras om ...undra om det också är en bacill som går...=)

Ha en skön lördag!

Kram Ninni

Nyanser av vitt sa...

Trevlig helg till dig också fröken . Hoppas fu har fyndat som bara den nu.....

Anonym sa...

Jo jag såg att återvinningen i öjebyn hade extraöppet i helgen, hoppas du fyndade mycket!/Lena

Laila sa...

Känner precis som du! Både när det gäller hemmet och mig själv faktiskt.

Tycker om ditt vita och det orange. En fin och pigg kombination.

Måste bara fråga var den fina ljusstaken kommer ifrån?