tisdag 29 april 2008

Utmanande sanningar?



Detta foto är inte hämtat från Fröken Fräken utan från www.boligmagasinet.dk

Ett lugn lägger sig över det Fräkenska hemmet. Det lugnet är nog ganska bedrägligt eftersom jag har huvudet fullt av pysselplaner inför min nu precis påbörjade semester.

Jag får väl inleda pysslandet med att besvara en utmaning från Sara med flera

Lovar du att vara ärlig? Ja, så länge jag inte behöver avslöja något som jag tycker är för privat.
Du heter: Redan där blev det svårt...
Smeknamn: Har inget
Låt just nu: Som jag lyssnar på i detta nu? Ingen.
Om du röker: Nix, har aldrig prövat
Beroende av: lypsyl och coca-cola...
Vad tror folk om dig: Jag trodde att folk tyckte att jag var sprallig, men det verkar som om de tycker att jag är lugn..?
Stämmer det: Mer sprallig än lugn
Vad får du oftast dina komplimanger från: Kollegor och partnern
Brukar du skratta för dig själv: Ibland
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: Inställd lägenhetsvisning
Vilken är din favoritmålning: Varierar på humör, har nog ingen känd favorit
Vart bor du: I ett grönt hus i Luleå
Trivs du där: Ja, för det mesta
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk mot något: ja
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Mål.. jag hoppas så klart att det går bra på mitt nya jobb!
Hur svarar du i mobil: Ja, hallå?
Vad sa den du prata senast med i telefon: Pratade om när han skulle komma förbi mig
Antal sömntimmar inatt: 7 kanske?
Sov du ensam: Ja
Tycker du om din pappa: Jadå
Brukar du komma i tid: Är alltid ute i sjukligt god tid om jag får bestämma!
När mår du bra: När jag får vara med personer jag tycker om eller när jag får hålla på med något av mina pysselprojekt
När blev du fotad senast: Det var nog länge sedan, jag brukar hålla i kameran
Vanligaste färger på dina kläder: Svart, "jeans", mörka färger
Vad tycker du om fötter: De är bra att ha så att man kan gå...
Är du smart: Beror på vad man ser som intelligens - fatta bra beslut eller få ett högt resultat på IQ-test
Vem/Vilka saknar du just nu: Min mamma, alltid.
Favorit dryck på morgonen: Te
Är du blyg: Nej
Sysslar du med någon sport: sport i organiserad form? Nej.
Vill du hellre ha mail än brev: Som gammal brevskrivare säger jag brev!
Tror du på kärleken i första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: Aldrig.
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: För privat.
Är du nöjd med ditt liv: För det mesta hoppas jag att jag är det.
Om inte, vad vill du ändra på: Jag tror på att försöka göra det bästa av det man får.
Är du bortskämd: Jag hoppas att jag inte är det.
Tycker du denna utmaning är meningslös? Nej, den var annorlunda. Får mig att tänka på SLAM's - någon som minns dem?
Skickar denna vidare till : Mias värld Lisas inredningsblogg och Medaljongen

3 kommentarer:

Tjohalia sa...

Vilken roligt och ovanlig utmaning :)

Sara sa...

Hejsan
Kul att läsa dina svar! Ha en fin valborg.
Kram Sara

Anonym sa...

Skoj att läsa om dig!! :D
Nu ska jag publicera mitt!