fredag 25 april 2008

I påsen






Tänk vad tröttheten håller i sig bara från ett litet IKEA-besök! Nu är det bäst att vakna till och fundera ut vad man ska göra av alla sina fynd. Ett litet urval av det som handlades (IKEAS bilder blev bättre än mina!)
Jag hade planer på att handla den nya väggdekorationen Slätthult, den med en gren i silver/ljusgrått. Men den var klart snyggare på hemsidan än i verkligheten. Eftersom jag hade tänkt ha den på fönstret tänker jag rita en egen gren på självhäftande plast och klistra dit. Jag köpte också den nya pläden Ofelia som är i ett "bubbligt material". Storleken ska visst vara 130 x 170 cm, men den kan dras ut så att den passar till en dubbelsäng. FÖr mig som är såld på olika strukturer blev denna pläd ett verkligt fynd! (Hittar tyvärr ingen bild på den)

Alla bilder från Ikea

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har f yndat bra saker... Tygerna é jättefina ... PiM

Anonym sa...

Tror jag kommer vara lika trött efter en tur på Älmhult imorgon :D Så snygga tyger. Ska bli spännande att se din väggmålning när du kommit igång! :D KRAM

Monkan sa...

Åh det ser ut att ha varit en lyckad dag :-) Man undrar ju lite om det finns nån plan för tygerna eller om det var lite braåha :-) Jag är också IKEA-sugen!

"Full styrka eller kallt", jag tycker det låter mer som att du har ett läge... Eller vad lagar du för mat på kall spisplatta? Sallad ;-)

Enormt märklig spis verkar det ju vara i alla fall, det kanske går att få nåt mellanläge med ett sånt där grytunderlägg då.