måndag 31 mars 2008

Nyheter

Efter att i förra veckan helt ha missat det nya tjusiga tyget Gunvor på Ikea blev jag chockad. Bäst att göra en inspaningsrunda hos nämnda företag. Och jo, det fanns ännu mer som jag missat, t ex nya väggdekorationer och ett avställningsbord som jag inte vet om jag gillar eller inte.



Granit har återigen tagit in nya (vad jag vet) produkter i zink, jag är väldigt förtjust i dessa burkar. Det ska visst finnas krukor också, som jag naturligtvis blir väldigt nyfiken på. Granit, när ska ni öppna en butik i Luleå?



Bilder från IKEA och Granit

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Bordet i svart med taxben gillade jag! Måste genast kolla in tyget Gunvor!

Hälsningar Maud

Monkan sa...

Jag var på IKEA i påsk och tyckte inte jag såg nåt enda tyg jag gillade men ditt inlägg gjorde ju att jag måste kolla in Gudrun och de andra tjejerna (varför har de inga killnamn?) och det fanns ju många fina tyger. Men jag tittade bara jättesnabbt när jag var där för jag var så säker på att hitta nåt på Åhléns, och det gjorde jag ju :-)

Jag är ingen färgexpert, den genen fick min syster, och jag har noll färgminne så jag får alltid ta med mina "fusklappar" (mapp med tygprover och andra färger) när jag ska handla. För mig existerar bara RGB ;-) och inga specialare som ”aqua”. Mitt tyg heter Belgravia och är ”grönt/brunt/blandat” men det hade funnits i blått också så det kanske det du har, "aqua"?

Nu kikar jag i ditt tygskåp igen :-) Tror jag gillar den röda traven mest, som konstverk betraktat.

Linda -Galleri Palla sa...

Ok, you´re on! Klå mig bara ,)