tisdag 23 oktober 2007

En lista


En lista som jag hittade hos http://tinitott.blogg.se/


Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag kunde sluta tidigt!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Klädde på mig för att ge mig av till jobbet.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Sammanställde lite listor för jobbet.
Det sista du sa högt? "Ja, eller så är det jag med mitt katastroftänkande".
Vad har du druckit idag? The, vatten och varm choklad.
Vad var det senaste du åt? Pizza med sallad.
Vad var det senaste du köpte? Blomjord!
Vad är det för färg på din ytterdörr? Den är i mörkbruntrött trä.
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt och höstigt, men ganska varmt ändå.
Godaste glassmaken? Chokladglass eller äppelkaka med kanel-smak.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej. Inte kärlek.
Sover du tungt? Är ganska lättväckt.
Drömmer du mardrömmar? Ja, men väldigt konstiga mardrömmar, ofta om att jag tvingas flytta eller resa någonstans.
Trivs du med ditt jobb? FÖr det mesta, inte...
Favoritklädsel? Det som jag känner mig snygg i. FÖrmodligen något svart.
Favoritlåt just nu? Har jag någon just nu?
Vad ser du om du tittar till höger? Fönster, med gardin och vas.
Vad gör dig glad just nu? Tanken på att få åka hem!
Vad ska du göra härnäst? Borde jobba lite kanske.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Hyfsat.
Favoritgodis? Just nu olika sorters naturgodis.
Kläder just nu? Jeans, svart tunika.
Sommarplaner? Åh, börja fresta mig med sommar nu i oktober... bara att det är sommar räcker för mig, behöver inte så många andra planer..
Hur många kuddar sover du med? En.
Spelar du ngt instrument? Helt omusikalisk.
Morgon eller nattmänniska? Natt.
Vad är viktigast för dig? Trygghet. Glädje. Få vara kreativ.
Är du kittlig? Ja.
Snarkar du? Bara om jag är täppt i näsan.
Stjärntecken? Kräfta
Äckligaste insekten? Insekter har jag inga problem med.
Stökigt el välstädat? Städat, så att det är rent och någorlunda ordning.
Längtar du mest efter nu? Semester, och ett roligt, välbetalt jobb.

Inga kommentarer: