fredag 14 september 2007

En gren


När jag promenerade mot ROOM i förra veckan så tittade jag mig runt omkring och gärna in i fönstren på hus som jag passerade. Och då såg jag en sååå snygg gren/kvist i självhäftande svart plast/folie som satt på ett fönster. Jag blev helt begistrad! En sådan ville jag ha!! Resten av dagarna ägnade jag mig åt att försöka leta reda på vilken affär som sålde dessa. Men, inget napp!
Men en bra kvinna reder sig själv! Jag hade vit folie hemma, så jag tänkte att det kanske passar bättre med vitt i dessa mörkare årstider. Jag ritade och klippte och klistrade upp. Och jag är helnöjd!! Kvisten ser på något vis större ut i verkligheten kan jag tillägga.

2 kommentarer:

Maria sa...

HEj! Roligt att du hittat till mig! Välkommen åter!
Du har ju en jättefin och trevlig blogg! Jag återkommer!

Fröken Fräken sa...

Alltid roligt med besök! Kul att se dig här.